Олег Захорольський: «Краща ідея - слухати себе і завжди працювати із собою!» - Промислове Підприємство "ЗІП"

Промышленное предприятие ЗИП

Олег Захорольський: «Краща ідея – слухати себе і завжди працювати із собою!»

Як знайти правильну ідею для створення успішного бізнес-проекту, що потрібно закладати в основу розвитку власної компанії і як, не дивлячись ні на що забезпечити ефективність праці? Про все це в інтерв’ю розповідає засновник провідного лакофарбового підприємства України «ЗІП», Олег Іванович Захорольський.Захорольский Олег Иванович

  1. Олег Іванович, ви змогли з простої особистої потреби виростити велике промислове підприємство. Його продукція задовольняє основні нужди наших споживачів. Дайте пораду початківцям, як розпізнати, наскільки вдала ідея і які її перспективи?

Ідеї приходять до всіх тоді, коли ти стикаєшся із особистою проблемою, бачиш якусь прогалину у пропозиції інших, розумієш, як зробити щось краще. Думаю, багатьом це знайомо.

А буває – БАЦ! – і твоя впевненість у чомусь стає маніакальною, тільки твоєю – спати не дає і ти готовий все покласти заради того, щоб зробити так, як тільки ти знаєш. Частіш за все ти в цьому самотній і всі тебе критикують та відмовляють, а ти готовий кинути виклик звичайному життю. Звісно, потрібно усе зважувати. Так народжується ваша енергія! Якщо вона більша за страх – вас не спинити! Пробуйте!

Треба зробити це так, щоб вийшло задумане. І це найскладніше! Напевно, 99,9%! Тому що тоді у процесі крок за кроком ти розумієш вартість знань. Так народжуються потреби вчитися і ваші справжні знання!

І тільки потім – при успішній практиці ви дізнаєтеся – вдалою була ідея чи ні!

Але я вважаю, що шукати треба не ідеї – шукати треба себе. Себе – щасливого! Повірте, успішним буде майстер у будь-якій області – настільки, наскільки його майстерність краща за інших. Так і в бізнесі – і ідеї, до речі, потрібні кожен день.

Краща ідея – слухати себе і завжди працювати із собою!

  1. Ви починали свою справу в особливі 90-ті роки. Якщо порівняти можливості для створення і розвитку бізнесу тоді та зараз – які основні відмінності між періодами?

Розумію, що час може бути різним, але це тільки для тих, хто його порівнює. І тоді, і зараз народжувалися діти, зеленіли дерева, випускники мріяли про майбутнє, молоді закохувалися, люди щось робили. Так, можливості завжди в чомусь різні – але вони все одно рівні.

Іноді мені здається – легше було тоді. Я був молодий і голодний. Вік важливий – він багато в чому визначає страхи та енергію. Був товарний голод у країні. Злочинність – страшна. Сировина та інформація були недоступні. Своє було.

Іноді здається легше зараз. З’явилося більше мудрості, з’явився інтернет та доступ до будь-якого товару й сировини. Інші відносини, інший час, інші можливості та виклики. Порівнювати швидше треба не періоди зовнішнього середовища. Це загальноприйняті хибні уявлення. Порівнювати треба різних нас у періодах часу.

  1. Із якими труднощами стикається бізнес в Україні сьогодні? Які варіанти виходу із кризових ситуацій ви бачите як досвідчений керівник?

Відповім коротко. Усе зовнішнє середовище в країні, як навмисно – пручається й постійно створює нові виклики – ви це відчуваєте як люди, сім’ї. Бізнес – такий самий осередок суспільства. Тільки наш професіоналізм та наші відносини нам допомагають, до них теж є багато претензій. Фокус уваги більше на виживанні, а не на конкуренції.

  1. Що необхідно закладати в основу ведення бізнесу? Це фінанси, знання, якісь моральні принципи? На чому будується успіх і що допомагає вам усі ці роки бути на плаву?

В основі будь-якого (НЕ монопольного), а відкритого бізнесу – відносини. Це головне. І це те, на чому саме сьогодні нам знову слід зосередитися. Тільки це визначає майбутнє. Решта – похідне.

  1. Чи змінився якось споживач? Став вибагливішим або навпаки, темп життя зробив людей менш уважними до товарів? Чого чекають сучасні українці від вітчизняних виробників?

ЗИП ЗахорольскийТак, споживачеві стало набагато важче, ніж вчора. Вибір і альтернативи величезні. Можливості споживачів наших дуже обмежені. Наше завдання допомагати з вибором. Тому вважаю важливим відповідальність виробників як експертів за ту межу якості, яку кожен бізнес визначає сам. У ЗІПі ми це розуміємо! Цим, в якійсь мірі, пояснюється те, що ми поступилися ринковими позиціями.

Але в основі бізнесу лежать не сьогоднішні гроші, а відносини – я в цьому впевнений. Держава, на жаль, зараз людей, як споживачів не захищає – це повинні робити ми, це і є внесок кожного із нас в майбутнє країни.

Захистити себе і свою сім’ю можна тільки за допомогою знань. Не нехтуйте ними!

З повагою, Захорольський.О.

Наші бренди
Наші партнери
закрыть

Fieldset

 

Verification

закрыть

Supplier Data

 

preloader