Промышленное предприятие ЗИП

Як правильно комунікувати з клієнтом?

Хто для вас клієнт? Потенційне джерело прибутку або людина, якій ви хочете допомогти? Від того, як ви сприймаєте клієнта, залежить ваше із ним спілкування, а від спілкування вже залежить й кінцевий результат продажу. Як правильно комунікувати з клієнтом та налагодити довірливий контакт із першого погляду? Читайте 4 правила.

  1. Клієнт твій – друг твійКлиент твой – друг твой

Дружність – те почуття, яке потрібно відчувати продавцеві завжди, не залежно від настрою та стану душі. По-перше, клієнти точно не винні у ваших негараздах. Для них ви – людина, до якої вони звертаються за допомогою. А по-друге, ви обличчя своєї компанії. Дотримуйтесь корпоративних правил етики. Будьте бездоганними, починаючи від зовнішнього вигляду – і закінчуючи манерою спілкування. У розмові уважно слухайте, будьте ввічливим. Починайте спілкування із привітання та знайомства. Спілкуйтеся просто, зрозуміло, називайте людину так, як вона сама представилася вам. Якщо раптом клієнт почне панібрататися, не переходьте на його тон. Тримайтеся гідно.

  1. Продавець, який все знає – фаворит клієнтівЗнающий продавец – фаворит клиентов

Ви – сполучна ланка між своєю компанією, її товарами або послугами та клієнтом. Це означає, що ви повинні знати усе про те, що пропонуєте. Як підготуватися до можливих питань та дізнатися, що буде цікаво клієнту? Розпитайте своїх друзів, що цікавить їх у вашій продукції. Подумайте, що було б цікаво вам самим. Прислухайтеся в магазинах до того, про що запитують люди. На будь-яке питання у вас має бути чітка роз’яснювальна відповідь. Ви повинні знати максимум по усім темам, що цікаві клієнтам. В іншому ж випадку вони підуть до тих ваших конкурентів, які будуть більш обізнаними. Що робити, якщо раптом чогось не знаєте? На крайній випадок тримайте під рукою телефон експерта і консультуйтеся прямо на місці. Краще вибачитися, попросити почекати і дізнатися відповідь у фахівця, аніж розвести руками і не діяти.

  1. Говоріть зрозумілоГоворите понятно

Розкажіть клієнту усе, що йому цікаво і так, щоб йому було зрозуміло. Граючи малознайомими термінами, легко заплутати людину. До того ж, мало кому приємно, коли із ним говорять «чужою мовою» і дивляться зверхньо. Говоріть просто, пояснюйте доступно. Добре допомагають зрозумілі приклади із життєвого досвіду. Ще краще, якщо ви можете наочно щось показати. Це змусить клієнта повірити в вас, як у висококласного фахівця і надихне на покупку.

  1. Переконувати, але не змушуватиУбеждать, но не вынуждать

Ніколи не змушуйте клієнта купити негайно. Швидше за все надмірно наполегливий тон ні до чого доброго не приведе. Люди не люблять, коли їх змушують. Як же вести продаж? Коректно переконуйте. Розкажіть про основні переваги свого товару і доведіть, що він цінний та необхідний клієнту. Правильна презентація позитивних сторін матеріалу – вже 90% успіху. Дізнайтеся потреби клієнта та видайте йому рішення у вигляді свого продукту. Розкажіть так, щоб людина сприйняла покупку як єдиний спосіб вирішення свого наболілого питання.

Спілкування із клієнтом – це часом складна, але завжди захоплююча гра. І якщо ви правильно її поведете, переможцями вийдуть усі учасники. Клієнт – із хорошою покупкою, а продавець – із відмінною репутацією та успішними продажами.

Наші бренди
Наші партнери
закрыть

Fieldset

 

Verification

закрыть

Supplier Data

 

preloader